Apa Serv 2017, cam ca în Germania în 1940

0

Încă de prin al doilea război mondial nemții și americanii foloseau soluții de reparare rapide a țevilor care transportau apă sub presiune. Cu toții am văzut astfel de secvente când unu sau doi marinari izolau imediat câte o țeavă sparta într-un submarin.

De atunci, tehnologiile au evoluat foarte mult și soluțiile sunt atât de performante încât nici nu îți vine să crezi. Din păcate, la noi, la Neamț, încă stăm cu zilele și ne uităm ca veverițele la submarin când se sparge câte o țeavă.
Deși nu trebuie să trimitem pe nimeni pe Lună, nu trebuie să reparăm vreun gazoduct sau să facem operații pe creier, remedierea unei țevi la noi începe cu formarea unei comisii de meseriași care stau și gândesc soluții la fața locului de te apucă râsul.

Acum, cum schimbă românii o țeavă e o treabă, dar să vedem cum vor reasfalta toată banda de mers, căci așa zice o Hotărâre de Consiliu Local de anul trecut. Cine face o gaură în asfalt trebuie să asfalteze toată banda de mers pe lățimea ei, nu mai merge cu petice. O să cheltuiască Apa Serv cu asfaltatul mai mult decât ar fi cheltuit dacă puneau o țeavă nouă pe acel traseu.

Dar este și un aspect bun al acestei probleme. Lipsa aplicării tehnologiilor avansate și vechimea considerabilă a țevilor din Piatra-Neamț vor face ca în baza HCL cu asfaltatul benzii de mers, firma Apa Serv să reasfalteze mai tot orașul.

I.R.

Atenție! Acest site folosește cookies. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate