ANAF va avea acces la informații privind patrimoniul şi veniturile cetăţenilor

0
patrimven

Serviciul PatrimVen, oferit de ANAF începând cu data de 25.10.2016, este destinat să ofere instituţiilor publice acces la datele disponibile cu privire la patrimoniul şi veniturile cetăţenilor.

Sistemul informatic PatrimVen, administrat de ANAF, permite ca documentele necesare contribuabililor din partea autorităților fiscale să poată fi trimise electronic, dar vor putea fi depuse online și actele pe care le va cere ANAF.

Prin aplicația informatică PatrimVen se asigură accesul electronic la informații referitoare la conturile bancare, cuantumul veniturilor lunare/anuale ale contribuabililor, adeverințe de venit, certificate de atestare fiscală, extragerea datelor referitoare la situația fiscală a contribuabililor.

PatrimVen vine în sprijinul cetățenilor, care nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sediul organului fiscal pentru obținerea documentelor fiscale necesare sau pentru depunerea acestora.

Informații suplimentare se găsesc pe site-ul aplicației: epatrim.anaf.ro .

Atenție! Acest site folosește cookies. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate